Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Room number 6 , please ... keep silent

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:34 pm

Am deschis larg fereatra , pasind in camera . Mi-am revenit la forma umana , asezandu-ma pe canapea si odihnindu-ma .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:35 pm

Ma plimbam plictisita pe codiror avand chef sa cunosc pe cineva.M-am orpti din intamplare la o usa si am batut.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:36 pm

- E deschis ! Cred ... soptesc ultimul cuvant , indreptandu-mi privirea spre usa .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:37 pm

AM incercat usa si ca norocu era deschisa..
-Mmm deranjez?intreb.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:39 pm

- Nu , nu cred . raspund acesteia , ridicandu-ma si sprijinindu-ma in capul oaselor , analizand-o pe tipa .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:40 pm

AM inchis usa cu picioru cu un mic zambet pe buze.
-Katelin.murmur.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:42 pm

- Yuuji , mai simplu ?! Yu . ma prezint la randul meu , ridicandu-ma in picioare si facandu-i semn sa se apropie si sa ia un loc .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:42 pm

Ma asez pe canapea si il privesc mai atent..
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:44 pm

- Mda ... sa te ... servesc cu ceva ?! imi duc o mana la ceafa , privind prin jur , incercand sa par amabil , deobicei nu prea familiarizat cu astfel de chestii .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:45 pm

-Nu mersi....murmur privindu-i camera plictisita.Si cati ani ai?
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:47 pm

- Mersi pentru ajutor . soptesc cat pentru mine , asezandu-ma pe marginea patului , in fata ei , raspunzandu-i intr-un final la intrebare . 18 ani .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:48 pm

-Multi inainte.ii spun cu un mic zambet pe buze facandu-ma ca nu am auzit ultima parte.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:49 pm

- Auch ... dar tu ? ii intorc intrebare , asezandu-ma turceste pe pat .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:51 pm

-Tot atata.spun gandindu-ma la ceva anume.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:53 pm

- Nu puteai sa fi si tu mai mica ?! intreb , frecandu-ma la ceafa , evitand contactul cu privirea fetei .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:54 pm

-De ce?intreb suspicioasa.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:59 pm

- Aveam cum sa te chicalesc . dau un raspuns ironic acesteia , plecandu-mi capul pe o parte si privind-o atent . deci ... cu ce te ocupi ?!
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 4:59 pm

-Model teoretic...murmur facandu-ma ca ploua.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 5:03 pm

- Model .. um ... mormai , ducandu-mi un deget sub barbie , analizand-o din priviri din cap pana in picioare .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 5:05 pm

-Teoretic...practic doar uneori merg pe la modeling.spun dand din umeri.Dar tu?schimb repede subiectu.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 5:08 pm

- Asasin platit . raspund acesteia fara vre-o retinere , incepand sa ma joc cu o juvita de par .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 5:10 pm

-Interesant..murmur..,,ehh nu seamna cu unu dar asta e"ma gandesc.
Sus In jos
Yuuji

Yuuji


Mesaje : 26
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeDum Iun 20, 2010 5:15 pm

- Interesant spui ?! ridic o spranceana , repetand in minte de cateva ori cuvantul acesteia . O spui de parca ... nici nu as fi spus-o sau nu as parea .
Sus In jos
Katelin

Katelin


Mesaje : 67
Data de înscriere : 20/06/2010

Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitimeLun Iun 21, 2010 3:41 am

-Pai ce ai vrea sa fac?il intreb privindu-l.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Room number 6 , please ... keep silent Empty
MesajSubiect: Re: Room number 6 , please ... keep silent   Room number 6 , please ... keep silent Icon_minitime

Sus In jos
 
Room number 6 , please ... keep silent
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» My room, but shhh...
» Dark Dreams. A vampire's room.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Camin :: Camere-
Mergi direct la: